فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

از کشف ۲۰۵ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه تا کشف 5 تن داروی فاقد مجوز در کنگاور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 205 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه خبر داد.

کرمانشاه- پرسون؛ فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این مواد از جنوب کشور به منظور توزیع کشف ۲۰۵ کیلوگرم تریاک در کرمانشاهدر کرمانشاه بارگیری شده بود که با اشراف اطلاعاتی نیرو‌های پلیس قاچاقچیان زمین گیر شدند.

سردار جاویدان افزود: در این رابطه چهار نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شده است.

وی با بیان اینکه چرخه فعالیت این باند از طریق دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال رصد است، خاطرنشان کرد: دیگر اعضای این باند هم به زودی شناسایی و دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه مقابله با حمل مواد مخدر در دو حوزه برخورد با عناصر اصلی و خُرده فروشان در دستور کار پلیس است، اظهار داشت: در این رابطه از ابتدای امسال تا کنون ۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در استان منهدم و یک تن و ۴۷۵ کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شده است.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک هزار و ۵۰۰ نفر از خُرده‌فروشان و افراد دخیل در حوزه توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه طی این مدت خبر داد.

جان باختن عابر پیاده در کرمانشاه

سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه مرگ عابر پیاده را رقم زد.

رییس پلیس راهور استان گفت: این سانحه رانندگی در محل پل مدافعان حرم به سمت شهرک امام (ره) میان سواری پراید با یک عابر پیاده رخ داد.

سرهنگ فضل الله شیری با بیان اینکه در این سانحه عابر پیاده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، افزود:علت وقوع این حادثه مرگبار عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام شده است.

کشف 5 تن داروی فاقد مجوز در کنگاور


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: پنج تن داروی فاقد مجوز در شهرستان کنگاور کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از تهران عازم کرمانشاه بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو که شرایط بهداشتی مناسبی هم نداشت، پنج تن انواع دارو شامل قرص و شربت فاقد مجوز کشف کردند که قرار بود خارج از شبکه قانونی توزیع شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله به هفت میلیارد ریال می رسد.

جاویدان همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

194803